Troche danych o moim motocyklu:

Firma: Husqvarna
Model: 701 E
Rok produkcji: 2021


Osiagi:
Moc: 75KM przy 8000obr/min
Maksymalny moment:73,5 Nm przy 6500 obr/min

Wymiary:
Dlugosc:
Szerokosc:
Wysokosc:
Przeswit: 264mm
Wysokosc siodla: 919mm
Waga sucha: 146kg







Silnik:

Typ: OHC, 1 Cylinder, 4 Suw, Chlodzony ciecza
Pojemnosc: 692,7cm3
Srednica tloka x Skok: 80x105
Stopien kompresji: 12,7:1
Rozruch: Rozrusznik elektryczny
System zaplonu: TCI
Swiece: LKAR9BI-10 i LMAR7DI-10
System smarowania: Polsucha miska, dwie pompy oleju
Zalecany olej: Motorex 10W50
Ilosc oleju: 1,7l


Przekladnia
Typ przekladni: 6 biegowa sekwencyjna
Przelozenia na poszczegolnych biegach:
Jedynka: 14:35
Dwojka: 16:28
Trojka: 20:27
Czworka: 21:23
Piatka: 23:22
Szostka: 23:20
Przelozenie pierwotne: 36x79



Inne
Rozmiar opon:
Przod 90/90-21
Tyl 140/80-18
Pojemnosc zbiornika paliwa: 12,7l
Akumulator: 12V 12Ah

Dodatki

-szyba Puig
-wzmocnienie listkow OEM
-oslona silnika OEM KTM 690R
-slip on Arrow

Moje subiektywne wrazenia dotyczace 701E:


To było tak, 1290SAR targać wokoło komina i nabijac kilometry? No bez sensu
kupować lekkie 250/300? No bez sensu bo zaraz pojade w gnój, piach, itp i
jak wykręce figurę to nerka powie dość
I padło na "lajtowe enduro, przyczepie szybkę to i dalej pojade a nie
odczepię lusterek to i nie będę się pchał w ostry teren"
w skrócie 690R od pomarańczowych przebrane w biało niebieskie ciuchy.
I teraz tak: to jest 75KM w przerosnietej krosówce genialny pomysł ;P
Jak dobrze, ze nie umiem jezdzic to po prostu sobie turlam sie tu i tam
i odkrywam co ciekawsze szuterki
a jak trzeba to i 140 bez stresu dojade wszedzie.
Plan w sumie jest na zbudowanie lekkiej wyjazdówki żeby na kołach
skoczyć sobie do np Grecji ale raczej szutrem niz autostrada i do tego
701E jest wprost stworzone. W wersji LOW budget szybka od Puig'a daje
rade nie zmeczyc wiatrem a i w terenie nie przeszkadza
w wersji na bogato albo Rade Garage albo Nomad.
Kurde miało być o motocyklu.. to krótko MOC MOC MOC i zawieszenie jak
zwykle od WP - reszta nie ma znaczenia. :)

Krotkie podsumowanie + i - Husqvarna 701E
+
-masa
-zawieszenie
-jakosc wykonania
-MOC!




-
-nie da sie wylaczyc ABS przy slabszej mapie
-zle dobrane seryjnie zebatki (za nerwowo jak dla mnie)
-dzwiek silnika przy seryjnym wydechu


Na koniec troszke wazeliny

Jak nie chce mi sie jechac do sklepu to rzeczy motocyklowe zamawiam przez internet
w firmie Motopublica z Lodzi

Swojego 701E serwisuje sam.

Czesci oraz akcesoria do motocykla, ciuchy, rekawiczki,kaski,buty itp kupuje
w firmie Motopublica z Lodzi