Troche danych o moim poprzednim motocyklu:
Firma: Suzuki
Model: DRZ 400 E
Rok produkcji: 2006
Osiagi:
Moc: 49KM przy 9000 obr/min
Maksymalny moment: 40,2Nm przy 7500 obr/min
Minimalna srednica zawracania: 2.2m
Wymiary:
Dlugosc: 2235mm
Szerokosc: 825mm
Wysokosc: 1235mm
Rozstaw osi: 1475mm
Wysokosc siodla: 945mm
Waga na sucho: 119kg
Silnik:
Typ: DOHC, 1 Cylinder, 4 Suw, Chlodzony ciecza
Pojemnosc: 398cm3
Srednica tloka x Skok: 90.0 x 62.6 mm
Stopien kompresji: 12,2:1
Rozruch: Rozrusznik elektryczny
Gaznik: Keihin FCR 39
System zaplonu: DC-CDI
Swiece: NGK CR8E
System smarowania: Sucha miska olejowa
Zalecany olej: Klasa SF,SG,SH,SJ w/g SAE o lepkosci 10W40, 10W50,
20W40,
20W50
Ilosc oleju: 1,8l
Przekladnia
Typ przekladni: 5 biegow, sekwencyjna
Sprzeglo: Mokre, Wielotarczowe
Przeniesienie napedu: Lancuch O-Ring 112 ogniw
Przelozenie koncowe: 2.960
Przelozenia na poszczegolnych biegach:
1szy - 2.285
2gi - 1.733
3ci - 1.375
4ty - 1.090
5ty - 0.863
Inne
Rozmiar opon:
Przod 80/100-21 51M (detkowa)
Tyl 110/100-18 64M (detkowa)
Pojemnosc zbiornika paliwa: 10l
Akumulator: 12V 6Ah
Dodatki
handbary Polisport - w fazie montazu
mocowanie Garmina - w fazie projektu
Idac za rada pewnego kolegi na temat oderwania sie od czarnego cyca
(czytaj asfaltu) postanowilem co widac ponurzac sie troche w blocie.
Okazalo sie oczywiscie, ze wszytskie nabyte dotad umiejetnosci jazdy na dwoch kolach
nie maja zadnego znaczenia. Teren poniewiera okrutnie i obawiam sie, ze nauki mam
przed soba jeszcze duuuuzo. Zabawa przednia, polecam kazdemu. Dzieki Watson :>
Zrobilem dopiero 300? moze 400km. Czuje sie jakbym swiat dookola objechal,
Kondycji nurzanie sie w blocie wymaga zeeeelaznej, ale to sie odbuduje.
Co gorsza, po czarnym jakos mi sie nie chce latac...
Na koniec troszke wazeliny
Jak nie chce mi sie jechac do sklepu to rzeczy motocyklowe zamawiam
przez internet
w firmie Motopublica z
Lodzi
Swoja DRZ serwisuje sam bo tak jest mi wygodniej.
Czesci oraz akcesoria do motocykla, ciuchy, rekawiczki,kaski,buty
itp
kupuje
w firmie Motopublica
z Lodzi