Troche danych o moim poprzednim motocyklu:

Firma: Suzuki
Model: XF650 Freewind
Rok produkcji: 1998


Osiagi:
Moc:47KM
Maksymalny moment:51,6Nm
Minimalna srednica zawracania: 2.6m

Wymiary:
Dlugosc:2205mm
Szerokosc:865mm
Wysokosc:1230mm
Rozstaw osi:1465mm
Wysokosc siodla:830mm
Waga na sucho:162kg






Silnik:

Typ: SOHC, 1 Cylinder, 4 Suw, Chlodzony powietrzem
Pojemnosc: 644cm3
Srednica tloka x Skok:100x82mm
Stopien kompresji:9,5:1
Rozruch: Rozrusznik elektryczny
Gaznik: Podwojny 32mm Mikuni BSR32SS
System zaplonu: CDI
Swieca: NGK CR9EK
System smarowania: Mokra miska olejowa
Zalecany olej: 10W40
Ilosc oleju: 2,4l


Przekladnia
Typ przekladni: 5 biegow, sekwencyjna
Sprzeglo: Mokre wielotarczowe
Przeniesienie napedu: Lancuch O-Ring 525 110 ogniw
Przelozenie pierwotne: 2.178
Przelozenie koncowe: 2.866
Przelozenia na poszczegolnych biegach:
1szy - 2.416
2gi - 1.625
3ci - 1.238
4ty - 1.000
5ty - 0.826




Inne
Rozmiar opon:
Przod 100/90-19
Tyl 130/80-17
Pojemnosc zbiornika paliwa:18l
Akumulator: 12V 8Ah

Dodatki

Moje subiektywne wrazenia dotyczace XF650 Freewind:


Po paru latach przerwy i wczesniejszym "ujezdzaniu" DDRowskich i
Czechoslowackich sprzetow zakup Freewinda, z reszta przypadkowy,
byl jak przeniesienie sie wehikulem czasu. Jakosc wykonania
prowadzenie, niezawodnosc itp. byly niesamowitym dla mnie przeskokiem
Praktycznie uczylem sie na nowo jezdzic.
Na Freewindzie po "wjezdzeniu" sie i poznaniu dobrodziejstw countersteering'u
dochodzilem do tego, ze przycieram podnozki nie tylko swoje ale i pasazera
Do dzis mam bardzo mile wspomnienia dotyczace jazdy "Wolna Winda"
Szkoda, ze dzisiaj zamiast Freewinda jest DL650 ktory IMO nie jest juz taki
Fundurowy jak XF650.

Krotkie podsumowanie + i - Suzuki XF650 Freewind
+
cena
zawieszenie
wygodna w pelni dwuosobowa kanapa
solidny bagaznik
male zuzycie paliwa
tanie czesci eksploatacyjne
bezawaryjnosc


-
standardowo w Suzuki - lakier
od samego poczatku pocila mi sie lekko pod srubami glowicy
wibracje singla
brak rorusznika noznego