Troche danych o moim quadzie:

Firma: Suzuki
Model: Kingquad 750
Rok produkcji: 2009


Osiagi:
Moc:50 KM przy 6000 obr/min
Maksymalny moment:65,6Nm przy 5000 obr/min

Wymiary:
Dlugosc:2115mm
Szerokosc:1210mm
Wysokosc:1280mm
Przeswit:270mm
Wysokosc siodla:880mm
Waga na sucho:273kg










Silnik:

Typ: DOHC, 1 Cylinder, 4 Suw, Chlodzony ciecza
Pojemnosc: 722cm3
Srednica tloka x Skok:104 x 85mm
Stopien kompresji:10,0:1
Rozruch: Rozrusznik elektryczny
Wtrysk: Denso
System zaplonu: CDI
Swieca: NGK CR6E
System smarowania: Mokra miska olejowa
Zalecany olej: 10W50, 15W50 SH
Ilosc oleju: 2,5l


Przekladnia
Typ przekladni: CVT
Sprzeglo: Mokre wielotarczowe, odsrodkowe
Przeniesienie napedu: wal
Przelozenie pierwotne: Zmienne (2,763-0,78)
Przelozenie koncowe: 2,158
Przelozenia na poszczegolnych biegach:
Niski - 2,562
Wysoki - 1,240
Wsteczny - 1,882





Inne
Rozmiar opon:
Przod AT 25x8-12
Tyl AT 25x10-12
Pojemnosc zbiornika paliwa:17,5l
Akumulator: 12V 18Ah

Dodatki

Bumper
Filtr powietrza Twin Air
Oslony spodu Zygo

Moje subiektywne wrazenia dotyczace Kingquada 750 AXi:


Masakra, po enduro te dodatkowe dwa kola (razem 4) przeszkadzaja albo pomagaja zalezy od sytuacji
Podjazdy? uraz po rolce na Grizlaku, mam jakas blokade, DRZ wlatywalo pod kazda gore King .. nie bardzo
Zakrety? jezdzi bokiem a czasem tyl wyprzedza przod
Szutry? jezdzi jak chce rozbiezne ustawienie przodu powoduje, ze trzeba sie maksymalnie skoncentrowac
inaczej trafienie ktoryms kolem w cokolwiek powoduje wyfruniecie w tymze samym kierunku, niekoniecznie
w kierunku drogi.
Bloto? Dzielny przy napedzie 2x4 jedzie wszedzie, przy 4x4 bardziej niz wszedzie, przy zablokowanym
przednim moscie wyjedzie ze wszystkiego. Warunek --> zmienic seryjne kapcie na cos solidnego.
Silnik? Duzy singiel troche wibruje ale moc jest.
Przekladnia? CVT, wlaczasz jedziesz, wylaczasz nie jedziesz. Proste jak cep, brakuje mozliwosci strzelenia
ze sprzegla ale i tak daje rade.
Hamulce? Sa, to nie enduro bo przy masie 300+ja=~400 z 100km/h na szutrze hamuje .. powoli ;)
Sie narazie dociera, 7mth=150km daje oszalamiajaca srednia ~21km/h. Wymaga "troszke" wiekszej pary w lapach
niz enduro i zupeeeeeeeelnie innej techniki jazdy. Ale wszystkiego sie mozna nauczyc.

Krotkie podsumowanie + i - Suzuki Kingquad 750Axi
+
cena
zawieszenie
moc
przekladnia CVT
bagazniki



-
plastiki jak zwykle w Suzuki - kruche ;)
masa



Na koniec troszke wazeliny

Jak nie chce mi sie jechac do sklepu to rzeczy motocyklowe zamawiam przez internet
w firmie Motopublica z Lodzi

Swojego Kingquada serwisuje sam.

Czesci oraz akcesoria do motocykla, ciuchy, rekawiczki,kaski,buty itp kupuje
w firmie Motopublica z Lodzi