No wlasnie... jak zakrety to co ma tu byc?
Wiem.. sfotografuje dwa winkle prawe i dwa lewe
i beda zakrety... Nie. To bez sensu, przeciez
kazdy wie jak wyglada zakret. Byc moze nie kazdy
wie jak po zakrecie nalezy jezdzic.. Wiem napisze
tu instrukcje obslugi winkla.. Ale od czego zaczac..
Ha juz wiem.


INSTRUKCJA:

Winkle dzielimy na:

a) lewe
b) prawe

wylatujac z "a" mozemy zabic sie o staly element krajobrazu,
drzewo,kamien,znak,slup,latarnie, itp
wylatujac z "b" mozemy zabic sie o ruchomy element krajobrazu,
samochod,kombajn,traktor,ciezarowke,polciezarowke,pick-up'a itp
Winkle "a" i "b" dziela sie na poszczegolne podtypy:

a1,b1 eee... lajcik
a2,b2 ooo... heble
a3,b3 uuu... kurde, kurde

W winklach a1 oraz b1 stosujemy taktyke wyjazdu z winkla
z predkoscia wieksza niz predkosc wjazdu przy okazji mozemy konteplowac
otaczajaca przyrode, tiroweczki itp

W winklach a2 oraz b2 stosujemy taktyke dotkniecia klamki
ale nie nerwowo, delikatnie, niestety mozemy miec za malo czasu na konteplacje
otaczajacej przyrody a o tiroweczkach radzilbym zapomniec

W winklach a3 oraz b3 stosujemy taktyke wyda albo nie wyda
jak wyda to tlumaczymy to sobie, ze nie umiemy jezdzic i mozna bylo ten
winkiel zrobic duzo szybciej, jak nie wyda... no coz.... mamy duzo mozliwosci
zalezy w jakiej wierze zostalismy wychowani. Przyroda wtedy raczej sie nie liczy
a tirowki moga stanowic staly badz ruchomy element krajobrazu


Sam moment wyjscia z winkla tez nalezy rozpatrywac na trzy sposoby:

a1,b1 eee... jeedziemyyy
a2,b2 ooo... ogien
a3,b3 uuu... pelna pyta

Wyjscie a1,b1 charakteryzuje sie tym, ze wjechalismy na za wysokim biegu
nie zredukowalismy przed wejsciem i wyjezdzamy z winkla w tempie Fiata 126p z
dziadkiem kapelusznikiem za sterem. Ogolnie nie polecam tej metody bo jest po prostu nudna.

Wyjscie a2,b2 charakteryzuje sie tym, ze wjechalismy na dobrym biegu
nie zredukowalismy przed wejsciem i wyjezdzamy z winkla w tempie VW Golfa conajmniej 1.8i z
Szyita za sterem. Ogolnie metoda jest do przyjecia, mozna stosowac przy jezdzie kontemplacyjnej.

Wyjscie a3,b3 charakteryzuje sie tym, ze wjechalismy na niskim biegu
zredukowalismy przed wejsciem i wyjezdzamy z winkla w tempie normalnym zgodnym z charakterem
naszego motocykla. Ogolnie polecam ta metode gdyz tylko ona da nam satysfakcje z jezdzenia po winklach


Winkle dzielimy rowniez na trzy rodzaje pod wzgledem dlugosci:

a1,b1 eee... winkiel w czwartek w lewo lub w srode w prawo
a2,b2 ooo... winkielek
a3,b3 uuu... ku**a co za serpentyna

Charakterystyka a1,b1 -zwyczajny zakret, najczesciej przejrzysty, widac w nim wiekszosc
przeszkod na torze oraz wokol niego. Pokonujemy go z maksymalna predkoscia na jaka stac nasza
kieszen w razie kontaktu z przedstawicielami "wladzy". Wystepuje na terenie naszego kraju w
wielu miejscach i odmianach. Najnudniejsza forma winkla.

Charakterystyka a2,b2 -zakret, nieprzejrzysty, nic nie widac, zasadniczo nalezaloby
zwolnic bo malo co widac, ale nie odbierajmy sobie sami przyjemnosci poczucia zagadki w stylu
"CO BEDZIE DALEJ?". Pokonujemy go z maksymalna predkoscia na jaka stac nasze cialo i umysl.
Wystepuje na terenie naszego kraju w wielu miejscach i odmianach. Ciekawsza forma winkla.

Charakterystyka a3,b3 -zakret, zakrecony jak cholera, nie widac juz nawet gdzie sie konczy
Musimy zwolnic bo nasze tory w Polsce nie maja odpowiedniej nawierzchni.. niestety
Pokonujemy go z maksymalna predkoscia na jaka stac nasze opony, motocykl i odpornosc na ewentualne
kontakty z nawierzchnia roznymi wystajacymi elementami naszego motocykla.
Wystepuje na terenie naszego kraju tam na dole mapy gdzie sa gory. Najciekawsza forma winkla.